اجرای طرح کرامت بسیج، موجب توسعه خدمات به شهروندان توسط شهرداری شد

سرویس کردستان - شهردار سنندج گفت: تلاش و کوشش بسیجیان در روستاها جهت عمران و آبادانی و اجرای طرح کرامت در نقاط محروم توسط بسیجیان، همواره ستودنی بوده و موجب توسعه خدمات ارائه شده به شهروندان شد.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی صبح امروز در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه، کارکنان و کارگران شهرداری سنندج، گفت: ما باید همواره قدردان رشادت و ایثارگری های بسیجیان و خانواده های آنان از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران جنگ تحمیلی باشیم.

وی اظهار کرد: آزادی و سربلندی ایران اسلامی در حال حاضر مدیون ایثار و رشادت های بسیجیان در دوران 8 سال دفاع مقدس بوده که در آن زمان نیروهای مردمی و خودجوش به میدان آمده و با خون پاک خود ایران را به امنیت و آسایش کنونی رساندند.

شهرداری سنندج افزود: اتفاقات زیادی در طول تاریخ نشان داده است که بسیجیان همواره در میدان حضور داشته و از این میان می توان به تلاش بسیجیان در زمان ریشه کن کردن فلج اطفال اشاره کرد که اگر بسیجیان نبودند شاید به نتیجه نمی رسید و در حال حاضر نیز همکاری و ایثار بسیجیان در زمان شیوع ویروس کرونا یکی دیگر از خدمات بسیجیان بوده است.

رشیدی در حوزه عمران نیز بیان کرد: تلاش و کوشش بسیجیان در روستاها جهت عمران و آبادانی آن مناطق و اجرای طرح کرامت در نقاط محروم توسط بسیجیان همواره ستودنی بوده است.

وی ادامه داد: اقدامات کارکنان و کارگران شهرداری که به صورت شبانه روزی در خدمت رسانی به شهروندان تلاش می کنند، مصداق بارز تفکر بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم از زحمات و تلاش های مجموعه مدیریت شهری در برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم تشییع و تدفین شهیده فاطمه اسدی تقدیر و تشکر کرد و گفت: همکاری و پشتیبانی شهرداری در برگزاری آبرومند و باشکوه این مراسم قابل تقدیر و بسیار محسوس و تاثیرگذار بود.

سرهنگ حسن عسگری یادآور شد: بسیج یک تشکل صرف سازمانی نیست بلکه بسیج یک تفکر است تفکری که برگرفته از اندیشه های ناب اسلامی دارد و ویژگی هایی که برای یک بسیجی برمی شماریم ویژگی های یک انسان کامل و مومن، انسانی با یک تربیت قرآنی که از مکتب پیامبر اکرم بهره گرفته است.

وی اظهار کرد: تمام شاکله بسیج خدمت به مردم براساس اعتقادات اسلامی و سیره پیامبر اکرم است و بسیجی زمانی که وارد این وادی شد به مقام و جایگاهی می رسد که امام امت با جدیت اعلام می کند که از خدا می خواهم با بسیجیان محشور شوم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در خصوص ویژگی های بسیجیان، بیان کرد: خلوص نیت، تواضع و فروتنی، دینداری و آراستگی دینی و در نهایت مردم داری و خدمت به مردم از مهمترین ویژگی های یک بسیجی محسوب می شود.

سرهنگ عسگری ادامه داد: شهرداری جزو نهادهایی است که می تواند در جلب رضایت شهروندان و خدمت به خلق تاثیر بسزایی داشته باشند.

کد خبر 21842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha