فعالیت های قرآن، عترت و نماز در حوزه پرورشی فرایندی است

سرویس کردستان - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در سنندج با بیان اینکه فعالیت های این حوزه فرایند محور است، گفت: کردستان از نظر فعالیت های قرآن، عترت و نماز جزو پنج استان برتر کشور است.

به گزارش کرد پرس، میکائیل باقری در نشست مدیران و روسا و معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق تابعه استان کردستان که در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، مدیریت زمان را یکی از هنرهای یک مدیر امروزی عنوان کرد و گفت: کسی که درک صحیح از زمان، مکان و فرصت های در اختیار داشته باشد می تواند از فرصت ها به درستی استفاده کند و قطعا موفق می شود و یک مدیر مسئول دغدغه مند باید صحیح انتخاب کند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در حوزه آموزش نتیجه محور است، اظهار کرد: ما در حوزه پرورشی دنبال نتیجه محوری نیستیم بلکه به دنبال فرایندیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزاری مسابقات و حفظ را یک فرایند دانست و افزود: ما هرگز در مسابقات به دنبال کسب نتایج نبوده ایم.

باقری با بیان اینکه ما در تربیت فرایند محور کار می کنیم، ادامه داد: شما مدیران و روسای آموزش و پرورش هم می توانید مسیر عاقبت بخیری را انتخاب کنید و یا مسیر تکراری بروید.

وی با بیان اینکه آموزش مسیر خود را انتخاب کرده و نیاز به انتخاب ندارد، یادآور شد: اگر مدیری مسیر قرآن، عترت و نماز را انتخاب کند این مسیر باعث عاقبت بخیری می شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در استان کردستان به حوزه قرآن، عترت و نماز توجه ویژه ای شده است، بیان کرد: خوشبختانه کارهای ویژه ای در حوزه قرآن، عترت و نماز در این استان انجام شده است.

باقری با اشاره به اینکه سال گذاشته تنها استانی که توانست گردهمایی مدیران دارالقرآن ها را برگزار کند، استان کردستان بود، گفت: تنها استانی هم که مدیران و مسئولین استانی را در حوزه قرآن، عترت و نماز گردهم آورد بازهم استان کردستان بود.

وی با بیان اینکه جایگاه قرآن، عترت و نماز در بین دستگاه ها رشد فوق العاده ای داشته است، اظهار کرد: ما در آموزش و پرورش به دنبال تحول آفرینی در فعالیت های قرآن، عترت و نماز هستیم.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از معلمان، مدیران و مربیان خلاق که ارتباط نزدیکی با دانش آموزان دارند خواست ایده های خود را در حوزه قرآن، عترت و نماز ارائه کنند تا بتوانیم برنامه های این حوزه را ارتقاء دهیم.

باقری با بیان اینکه استان کردستان از نظر فعالیت های قرآن، عترت و نماز جزو 5 استان برتر کشور است، افزود: امروز به همین بهانه از مسئولان و دست اندرکاران حوزه قرآن استان تجلیل می شود.

کد خبر 20950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha