واگذاری مدیریت پارک جنگلی «قلاتوک» اشنویه به شهرداری

سرویس آذربایجان غربی- برای اولین بار در آذربایجان‌غربی، با حضور مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان، سند محضری احاله مدیریت پارک جنگلی "قلاتوک" اشنویه امضاء و سند آن تحویل شهرداری اشنویه داده شد.

به گزارش کردپرس، در حاشیه امضاء و احاله مدیریت این پارک به شهرداری، مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان بیان اینکه این برای اولین بار در آذربایجان‌غربی است که این اقدام صورت می گیرد، گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل این شهرستان، توجه به بخش گردشگری و جذب سرمایه گذار در اولویت است و این احاله مدیریت جهت بهره‌وری بیشتر از استعدادهای طبیعی شهرستان صورت گرفته است.

هادی قاسمی افزود: ضمن حفظ و حراست از منابع طبیعی با جذب سرمایه‌گذار و ایجاد مجتمع‌های تفریحی گام اساسی جهت بهره‌برداری از این عرصه از منابع طبیعی انجام خواهد شد.

در این مراسم، فرماندار اشنویه نیز با بیان اینکه پیش از این تنها ٥ هکتار از این پارک تحت پوشش و مدیریت شهرداری بود، گفت: طرح احاله مدیریت بهره‌وری پارک جنگلی قلاتوک در راستای تبعیت از سیاست‌های راهبردی برای توسعه مناطق گردشگری و توریستی صورت گرفت.

عبدالسلام مام عزیزی افزود: از تمام سرمایه گذاران جهت ارایه طرح‌های گردشگری و مجتمع‌های تفریحی در پارک جنگلی قلاتوک این شهرستان دعوت به عمل می آید و علاقه مندان می توانند طرح‌های پیشنهادی خود را به شهرداری ارایه دهند.

گفتنی است؛ پارک جنگلی قلاتوک اشنویه به مساحت ٦٣ هکتار در شهرستان اشنویه واقع شده و از جاذبه‌های گردشگری استان آذربایجان‌غربی است که در ارتفاعات اشنویه و مشرف به شهر واقع شده است.

کد خبر 20633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha