هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان برگزار می‌شود

سرویس کردستان - مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان از برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، توفیق مفاخری از برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «موشن گرافیک»، «فیلم خبری» و «عکس» برگزار می شود.

وی اظهار کرد: هر فرد می‌تواند در 3 بخش و در هر بخش حداکثر 3 اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان، محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را امیدآفرینی، نقش امنیت پایدار در توسعه، آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، حمایت از تولید داخلی، تولید و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدیدهای مرزی و گام دوم انقلاب عنوان کرد.

مفاخری افزود: از آنجایی که توسعه ورزش به نشاط و شادابی در جامعه و امیدآفرینی کمک می‌کند امسال بخش ورزش نیز به جشنواره هفتم رسانه‌ای ابوذر کردستان اضافه شده که در 6 دوره قبلی مورد گلایه خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی استان بود.

وی 30 دی ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر عنوان کرد و ادامه داد: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره دارد که از یکم بهمن ۱۳۹۹ تا 30 دی ماه جاری در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان یادآور شد: در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که دهه سوم بهمن‌ماه امسال برگزار شده، از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل می شود.

مفاخری بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس سنندج، خیابان شهید بروجردی کوچه آسو پلاک 17 و یا به صورت فایل پی‌دی‌اف به پیام‌رسان‌های واتساپ و‌ ایتا 09183730960 ارسال کنند.

کد خبر 19504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha