توسعه شهرک های صنعتی و حمایت از واحدهای تولیدی کردستان در اولویت است

سرویس کردستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی و حمایت از واحدهای تولیدی استان در اولویت برنامه‌ها و اهداف ما قرار دارد.

به گزارش کرد پرس، خالد جعفری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، گفت: آنچه مهم است با توجه به شرایطی که برای واحدهای تولیدی پیش آمده اداره کل مالیات با نظر مساعد با اینگونه واحدها کمک کند.

وی بر حمایت ویژه از تولید تاکید کرد و افزود: واحدهای تولیدی از بانک ها تسهیلاتی دریافت و کار خود را آغاز کردند و نباید به آنها فشار وارد کرد تا بتوانند در کمال آرامش به تولید بپردازند و بتوانند اقساط خود را پرداخت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با اشاره به اینکه اداره کل بازرسی هم نسبت به شرایط موجود آگاهی و شناخت لازم را دارند، اظهار کرد: گزارش اجرا و عدم اجرای مصوبات کارگروه و دلایل عدم اجرای آنها را به سازمان بازرسی ارسال می کنیم و پیگیر مصوبات اجرا نشده خواهیم شد.

جعفری با بیان اینکه یکی از اهداف ما آبادکردن شهرک های صنعتی و حمایت از واحدهای تولیدی است، ادامه داد: اگر از سرمایه گذاری های موجود و اشتغال واحدها حمایت و حفاظت نکنیم با مسائل و مشکلات زیادی مواجه می شویم.

کد خبر 18740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha