انجام 351  مورد عملیات توسط آتش نشانی قروه

قروه- مسئول آتش نشانی قروه با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری 351 مورد عملیات انجام شده، بیشترین میزان آتش سوزی را مربوط به فضای سبز و کشاورزی دانست.

علی ناصری در گفت و گو با خبرنگار کردپرس با اشاره به عملکرد آتشنشانی قروه در 6 ماهه اول سال جاری، بیان کرد: در این مدت بیشترین میزان آتش سوزی مرتبط به فضای سبز، کشاورزی و مراتع و جنگل بوده که بیشتر این آتش سوزی ها عمدی صورت گرفته اند.

به گفته او در این مدت 351 عملیات توسط آتشنشانی قروه انجام شده که از این میزان 308 مورد در محدوده شهری، 19 مورد خارج از محدوده و 24 مورد در روستاها اتفاق افتاده است.

ناصری مجموع آتش سوزی اتفاق افتاده را 156 مورد دانست و به علت آتش سوزی ها اشاره کرد و افزود: 107 مورد از این آتش سوزی ها عمدی و 49 مورد هم غیرعمدی بود.

او تعداد آتش سوزی در فضای سبز، کشاورزی، مرتع و جنگل را 83 مورد، ضایعات و زباله را 38 مورد، مسکونی 17 مورد، خودرو و ماشین آلات 7 مورد، برای انبار و اماکن تجاری هر کدام 4 مورد و تأسیسات شهری را یک مورد اعلام کرد.

ناصری سپس از انجام 195 مورد عملیات امداد و نجات خبر داد و تصریح کرد: در این بخش 103 مورد مربوط به کارشناسی، آموزش و امداد بوده و همین طور 49 مورد برای گرفتن حیوانات وحشی و موذی، 17 مورد مرتبط به تصادفات بدون آتش سوزی، 13 مورد برای گیر کردن انگشتر، 6 مورد برای سقوط اجسام و اشیا، 5 مورد برای آسانسور و 2 مورد هم در آبگرفتگی و سیلاب ثبت شده است./

کد خبر 18065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha