پاسداشت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه همگان است

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: پاسداشت و انتقال ارزش‌های دوران پرافتخار دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه خطیر همه مسئولان و همه کسانی است که دل در گرو انقلاب و نظام دارند.

به گزارش کرد پرس، بهمن مرادنیا پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان عزیز در روزهای حماسه و نبرد دانست و گفت: در برابر آنانی که در طول هشت سال دفاع مقدس عاشقانه ایستادگی کرده‌اند و از کیان ایران اسلامی پاسداری کردند سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، سراسر کشور صحنه همدلی، وحدت و همراهی مردم با نظام و آرمان‌های انقلاب بود و هفته بزرگداشت دفاع مقدس نیز فرصتی مغتنم برای تحکیم وحدت و همدلی است.

استاندار کردستان با اشاره بر ضرورت تکریم خانواده شهدا، اظهار کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

مرادنیا ادامه داد: وظیفه امروز همه مردم و مسئولان، زنده نگهداشتن راه شهیدان و بزرگمردان دفاع مقدس و همچنین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و بازگو کردن رشادت ها و مردانگی رزمندگان به نسل امروز و جوانان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و در راس آنان آمریکا همواره در صدد تضعیف نظام بوده‌اند، یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی دیروز با جنگ نظامی و امروز با محاصره اقتصادی و تحریم خواستند به گونه‌ای جمهوری اسلامی را شکست بدهند، اما به لطف خداوند، برکت خون شهدا و با رهبری حکیمانه‌ی رهبر فرزانه انقلاب توطئه‌ی آنان نفش بر آب شده و هیچ گاه موفق نشده‌اند.

استاندار کردستان بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها مقتدر و اثرگذار است و نقش خود را در منطقه به خوبی ایفا می‌کند و با تحقق اقتصاد مقاومتی، کشور مستقل شده و زمینه‌های تولید، توسعه و اشتغال فراهم می‌شود.

گفتنی است در ‌پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌ی معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل شد.

کد خبر 17625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha