تزریق واکسن کرونا در آذربایجان غربی از ۱.۵ میلیون دُز فراتر رفت

سرویس آذربایجان غربی- رییس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: طی ۹ روز اخیر حدود نیم میلیون دُز دیگر واکسن کرونا در استان تزریق شد و این رقم از ۱.۵ میلیون دُز فراتر رفت.

به گزارش کردپرس، دکتر علی‌احمد آقاپور امروز دوشنبه ٢٩ شهریور ماه افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ هزار و ۸۲ دُز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شد و با انجام این تعداد تزریق، کل واکسن های تزریق شده در استان به یک میلیون و ۵۱۳ هزار و ۳۴۰ دُز رسید.

او اضافه کرد: طی هفته گذشته بارها رکورد روزانه تزریق واکسن کرونا در آذربایجان غربی شکست و حتی در یک روز به بیش از ۷۱ هزار دُز افزایش یافت.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، همه افراد بالای ۱۸ سال در استان و برخی اقشار نظیر دانشجویان، دانش آموزان، خبرنگاران، معلمان و فرهنگیان و رانندگان تاکسی و کارگران برای دریافت واکسن باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند تا برای دریافت واکسن، به آنان پیامک ارسال شود.

آقاپور تصریح کرد: تاکنون حدود ۴۴ میلیون دُز واکسن در کشور تزریق شده است؛ سهم استان از واکسیناسیون در کشور تاکنون ۳.۵ درصد است.

کد خبر 17456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha