۴۵ هزار دز واکسن کرونا در دیواندره تزریق شد

سرویس کردستان - رئیس مرکز بهداشت شهرستان دیواندره گفت: از آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان ۴۵ هزار و ۱۹۱ دز واکسن کرونا به جمعیت هدف تزریق شده است.

به گزارش کرد پرس، منصور میرزایی اظهار کرد: هم اکنون 3 پایگاه در سطح شهر دیواندره و ۱۰ مرکز در روستاهی شهرستان برای واکسیناسیون علیه بیماری کرونا مشخص و واکسیناسیون انجام می شود و براساس آخرین آمار ۹۸ درصد افراد بالای ۶۰ سال نوبت اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: افراد بالای ۱۸ سال در جمعیت شهری و روستایی برای تزریق واکسن کرونا به پایگاهای مشخص شده مراجعه کنند تا روند واکسیناسیون برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ شتاب بیشتری بگیرد.

رئیس مرکز بهداشت دیواندره ادامه داد: افرادی که علائم کرونا دارند با توجه به شروع پیک پنجم باید سریع به پزشک مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرد، در این روزها افرادی مشاهده می شود که چند روز از بیماری گذشته و با بد حالی به بیمارستان مراجعه می کنند که درمان آنان با مشکل مواجه می شوند.

میرزایی با اشاره به بستری ۱۴ نفر از همشهریان در بخش اورژانس تنفسی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، یادآور شد: مردم از دورهمی ها، برگزاری مراسم های مختلف دوری گرفته تا بتوانیم پیک پنچم را با تلفات کمتری پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد: تزریق واکسن برای ۴۵ مادر باردار ۱۲ هفته به بالا با مشاوره پزشک در بیمارستان امام خمینی (ره) انجام شده است.

رئیس مرکز بهداشت دیواندره گفت: علاوه بر اولویت گروه های سنی گروه های خاص بالای ۱۸ سال شامل بیماران دیابتی و قلبی عروقی با تایید و گروه پزشک متخصص برای دریافت واکسن در اولویت قرار دارند.

کد خبر 17045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha