قباد طالبانی: کرکوک، ستون اصلی ائتلاف انتخاباتی کردستان است

سرویس عراق و اقلیم کردستان – قباد طالبانی رئیس ائتلاف کردستان تأکید کرد: انتخابات پارلمانی آتی عراق برای مردم کردستان سرنوشت ساز است و شهر کرکوک، ستون اصلی ائتلاف کردستان است. به همین دلیل از جوانان کرکوک خواست برای موفقیت ائتلاف کردستان همکاری کنند.

به گزارش کرد پرس به نقل از پولتیک پرس، قباد طالبانی در دیدار با شماری از جوانان فعال در کمیته های تشکیلاتی اتحادیه میهنی در کرکوک استان کرکوک، تأکید کرد: انتخابات آتی، برای مردم کردستان و شهر کرکوک، سرنوشت ساز است و نباید اجازه بدهیم کیان اقلیم کردستان به خطر بیفتد.

معاون نخست وزیر اقلیم کردستان همچنین گفت: از شما جوانان انتظار داریم در روند انتخابات و رأی دادن به ائتلاف کردستان نقش بیشتری ایفا کنید. زیرا نامزدهای ائتلاف کردستان، افراد شایسته، متخصص و تحصیلکرده هستند که می توانند در زمینه حل مشکلات در بغداد، بهترین نقش را ایفا و برای حفظ ثبات کشور و خدمات رسانی بهتر به شهروندان تلاش کنند.

رئیس ائتلاف کردستان همچنین تأکید کرد: کرکوک، خط حمله و دفاع و همچنین ستون فقرات ائتلاف کردستان به شمار می آید. به همین دلیل باید حداکثر تعداد نمایندگان از کرکوک به مجلس عراق راه یابند. زیرا نتایج انتخابات، باعث تضمین دور شدن خطر از کردها و اقلیم کردستان خواهد شد.

کد خبر 16927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha