آموزش های مهارتی باید متناسب با تقاضای بازار کار و جامعه باشد

سرویس کردستان - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان گفت: آموزش های مهارتی در سطح شهر سنندج باید متناسب با تقاضای بازار کار و جامعه هدف باشد.

به گزارش کُرد پرس، سیدجمیل احمدی در نشست با رئیس، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج از آمادگی این اداره کل جهت توسعه و گسترش بیش از پیش آموزش های مهارتی در سطح شهر سنندج خبر داد و اظهار کرد: این آموزش ها باید متناسب با تقاضای بازار کار و جامعه هدف باشد.

وی افزود: با توجه به انتخاب شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی از سوی یونسکو و اعطای مجوز دپارتمان آلات موسیقی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان می توان این اقدام را گامی مهم و اساسی در راستای توسعه موسیقی به عنوان یکی از مزیت های اصلی قابل بحث در استان کردستان عنوان کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این نشست بیان کرد: گسترش آموزش های مهارتی و ایجاد شهر خلاق کارآفرینی یکی از اهداف مهم شورای اسلامی دوره ششم در شهر سنندج است.

فرزاد زارعی گسترش آموزش های مهارتی و ایجاد شهر خلاق کارآفرینی را از جمله برنامه های اصلی اعضای شورای اسلامی دوره ششم شهر سنندج عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا شورای اسلامی شهر سنندج آمادگی دارد تا با استفاده از کلیه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود خود در جهت دستیابی به این مهم گام بردارد.

شهردار سنندج نیز دراین نشست گفت: فرهنگ سراهای درون محله ای در راستای ارتقاء سطح توانمندی شهروندان سنندجی در سطح شهر ایجاد می شود.

سیدانور رشیدی یادآور شد: در این فرهنگسراها می کوشیم تا قسمتی از فضای آن را به امر مهارت آموزی و کارآفرینی اختصاص دهیم و آمادگی کامل خود را در راستای تعامل با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان از همین جا اعلام می داریم.

کد خبر 16736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha