حمله ناکام داعش به یک روستا در جلولا

سرویس عراق و اقلیم کردستان -–عناصر تشکیلات تروریستی داعش صبح امروز چهارشنبه به یک روستا از توابع بخش جلولا در استان دیالی حمله کردند.

به گزارش کرد پرس به نقل از خندان، یک منبع امنیتی در این باره به روزنامه نگاران اعلام کرد عناصر تروریستی داعش، صبح امروز به روستای اصلاح از توابع بخش جلولا حمله کردند. اما نیروهای امنیتی آنها را ناکام گذاشتند.

این منبع امنیتی همچنین افزود: در این حمله چهار نفر زخمی شدند که دو نفر از آنها شهروند عادی و دو نفر دیگر سرباز ارتش عراق بودند.

یادآور می شود دو روز قبل نیز بر اثر انفجار یک بمب کارگذاشته شده در مسیر عبور کارگران و نیروهای امنیتی، یک نفر کشته و 11 نفر دیگر زخمی شدند.

یادآور می شود اخیرا فعالیت داعش در عراق به ویژه در مناطق مورد مناقشه بین اربیل و بغداد افزایش یافته است و مسئولان نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان نیز بر این باورند که به دلیل نبود هماهنگی بین نیروهایشان با نیروهای نظامی و امنیتی عراق و خلأ امنیتی در مناطق مذکور فعالیت های داعش افزایش یافته است و این امر، باعث وارد آمدن ضربه به نیروهای امنیتی و نظامی شده است. از سوی دیگر باعث ایجاد تهدیداتی برای اهالی این مناطق شده است.

کد خبر 16292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha