تأکید سفیر اتحادیه اروپا در عراق بر مشارکت در نظارت بر انتخابات پارلمانی این کشور

سرویس عراق و اقلیم کردستان – سفیر اتحادیه اروپا در بغداد در دیدار با نخست وزیر عراق بار دیگر بر پایبندی به تعهداتش در زمینه کمک به این کشور برای برگزاری موفق انتخابات تأکید و اعلام کرد هیأتی از این اتحادیه در نظارت بر برگزاری انتخابات عراق شرکت خواهد کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از الغد پرس، دفتر نخست وزیر عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مصطفی کاظمی نخست وزیر امروز دوشنبه با مارتین هوث سفیر اتحادیه اروپا در بغداد، در پایان مأموریتش دیدار و گفتگو کرد.

براساس این بیانیه کاظمی در این دیدار تأکید کرد: عراق به روابط مبتنی بر همکاری و شراکت با همه کشورهای اتحادیه اروپا در زمینه های مختلف اهتمام ویژه ای دارد.

سفیر اتحادیه اروپا در بغداد نیز برگزاری موفق نشست همکاری و شراکت در بغداد را گام مهمی در راستای بازیابی جایگاه تمدنی عراق و تقویت راههای همکاری در منطقه دانست و برگزاری موفق آن را به دولت و ملت عراق تبریک گفت.

مارتین هوث همچنین بار دیگر بر پایبندی اتحادیه اروپا به همکاری با عراق در زمینه برگزاری موفق انتخابات تأکید و اعلام کرد: هیئتی از اتحادیه اروپا در زمینه نظارت بر برگزاری آن مشارکت و از تلاش های دولت برای تبدیل این انتخابات، به زمینه ای برای بیان واقعی افکار و اراده ملت عراق حمایت خواهد کرد.

کد خبر 16201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha