وصول بیش از 2.6 میلیون جلد کتاب درسی دانش آموزان کردستانی برای سال تحصیلی جدید

سرویس کردستان - معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان از وصول 2 میلیون و 684 هزار و 249 جلد کتاب درسی دانش آموزان دوره های تحصیلی استان تاکنون خبر داد و گفت: کار توزیع کتاب های درسی دانش آموزان به شهرستان ها و مناطق استان در حال انجام است.

به گزارش کُرد پرس، نظام مرادی صبح امروز در بازدید از انبار مرکزی استان کردستان، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده کتاب های درسی دانش آموزان تا تاریخ 20 شهریور در بین آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان توزیع خواهد شد.

وی از شهرستان ها و مناطق تابعه استان خواست در بازه زمانی مقرر نسبت به توزیع کتاب های درسی در بین مدارس بر اساس ثبت سفارش انجام شده اقدام شود تا کتاب های درسی قبل از بازگشایی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان همچنین گزارشی از میزان ثبت سفارش کتاب های درسی نیز ارائه کرد و ادامه داد: تا تاریخ 31 مرداد ماه 1400، تعداد 257 هزار و 99 نفر از دانش آموزان استان از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://www.irtextbook.ir اقدام به ثبت سفارش کتاب های درسی خود کرده اند که در مجموع 86.11 درصد دانش آموزان استان ثبت سفارش کرده و استان در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

مرادی از دانش آموزان پایه های ورودی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) و همچنین سایر دانش آموزانی که به هر دلیل تاکنون موفق به ثبت سفارش کتاب های درسی خود نشده اند، خواست در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، برای خرید الکترونیکی کتاب های درسی خود اقدام کنند.

وی از اهتمام مسئولان کتب درسی و دست اندرکاران امر به خصوص زحمات کارکنان انبار مرکزی در تحویل و توزیع کتاب های درسی تشکر کرد و بر توزیع به موقع کتاب های درسی در بین شهرستان ها و مناطق تاکید کرد و بیان کرد: کتاب های درسی باید تا اول مهر به دانش آموزان تحویل شود.

کد خبر 15773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha