روز پزشک فرصتی مغتنم برای تجلیل از کادر درمان علیه بیماری کرونا است

سرویس کردستان – استاندار کردستان در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور ماە و روز پزشک را بە تمامی پزشکان، مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان در استان کردستان تبریک گفت.

به گزارش کُرد پرس، در پیام بهمن مرادنیا که به مناسبت روز پزشک منتشر شد، آمده است: «فرا رسیدن یکم شهریور ماه که در تقویم رسمی به نام روز پزشک ثبت شده است، فرصتی مغتنم برای تجلیل از زحمات و تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر طبیبانی است که همراه با سایر کادر درمان و بهداشت به مداوای بیماران مشغول و همواره پناهگاهی امن در مراجعه مردم هنگام مواجه با بیماری ها محسوب می شوند.

از آغاز شیوع همه گیری بیماری کرونا، پزشکان و کادر بهداشت و درمان با تلاش گسترده و شبانه روزی تلاشی نفس گیر و همه جانبه در کنترل بیماری و مداوای مراجعان انجام دادند که در نزد مردم اقدامی ارزندە و در پیشگاە خداوند منان دارای اجری عظیم است.

اینجانب فرا رسیدن روز پزشک را بە تمامی پزشکان متعهد و دلسوز، مدافعان سلامت و سایر کارکنان خدوم و تلاشگر بهداشت و درمان در استان کردستان تبریک و تهنیت عرض کردە و از خدواند بزرگ سلامتی و سعادت همگان را مسئلت می کنم».

پزشکان ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز طی پیامی، فرا رسیدن روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه اساتید، اعضای هیأت علمی و پزشکان حاذق و شاغل در دانشگاه تبریک گفت.

در پیام فرزین رضاعی آمده است: «نوشتن و گفتن از آنان که ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می‌بخشند و سرمایه زندگی‌شان را در راه همنوعان نثار کردند، آنهایی که نیاسودند تا دیگران بیاسایند، انسان‌هایی که انسانیت را معنایی تازه بخشیدند و جان و روح و جسم‌شان تنها آرامش دیگران را خواستار است، کاری بس دشوار می‌کند.

بی‌شک حضور مسئولانه پزشکان در کوران کرونا فصل درخشانی است که به واسطه قرابت و همراهی با عظمت معنوی ارزش‌های، صبر و استقامت، ایثار و جانفشانی، جاودانگی یافته و با پشتکار و عشق به خدمت، فضای فرهنگی جامعه پزشکی را عزت و آبرو بخشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با خودگذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر دانشگاه علوم پزشکی کردستان تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم در مسیر تلاش برای درمان بیماران که مبتنی بر فطرت پاک انسانیت است را سرلوحه تلاش بی‌وقفه خود کرده و با خدمتگذاری صادقانه به بندگان در راه کسب رضای الهی گام بردارند».

کد خبر 15733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha