با عاملان انتشار حیوان آزاری قانونا برخورد می شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه آزار و اذیت حیوانات یکی از انواع بداخلاقی‌های اجتماعی است، گف : با عاملان انتشار هر گونه فیلم و تصاویر حیوان آزاری که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم گردد با جدیت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سرهنگ اکبر نصرتی، در تشریح این خبر اظهار کرد: کارشناسان این پلیس با رصد فضای مجازی، صفحه اینستاگرامی را که حاوی فیلم کوتاهی در خصوص آزار و اذیت حیوان اهلی بود، مشاهده و اقدامات لازم در جهت شناسایی عاملان آن در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که این افراد اقدام به ضرب و شتم حیوان اهلی نموده و از عمل زشت خود فیلمی را تهیه و در صفحه اینستاگرامی بارگزاری کرده‌ است.

سرهنگ نصرتی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و پیشگیری و مقابله با عاملان ترویج خشونت در فضای مجازی، با تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر، متهمان این پرونده شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

این مقام مسئول با اشاره به ماده 679 قانون مجازات مجازات اسلامی گفت: با عاملان انتشار هر گونه فیلم و تصاویر حیوان آزاری که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم گردد با جدیت برخورد خواهد شد.

سرهنگ نصرتی با اشاره به اینکه آزار و اذیت حیوانات یکی از انواع بداخلاقی‌های اجتماعی است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد حیوان آزاری، می‌توانند موضوع را از طریق سایت پلیس فتا(www.cyberpolice.ir) با این پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 15406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha