ممنوعیت تردد از ساعت 13 در کردستان اعمال می شود

سرویس کردستان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوعیت تردد از ساعت 13 در کردستان اعمال می شود.

به گزارش کُرد پرس، محمدابراهیم زارعی با بیان اینکه از ساعت ۱۳ امروز ممنوعیت تردد در استان اعمال می‌شود، اظهار کرد: از مسافران درخواست می‌شود هرچه سریعتر و تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه از استان خارج شوند.

وی افزود: مجوزهای قبلی تردد در محورهای استان هیچ ارزشی ندارد و مردم از تردد بین استانی خودداری کننند، ضمن اینکه نیروی انتظامی نیز باید با جدیت محدودیت ها را کنترل کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه از روز دوشنبه تمام بانک‌ها، ادارات (غیر از ادارات خدمات رسان) و مراکز نظامی و انتظامی تعطیل است، ادامه داد: اصناف غیر از مشاغل گروه یک(مانند داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، نانوایی و مراکز تهیه مواد غذایی) از دوشنبه ۲۵ تا تا روز شنبه ۳۰ مرداد تعطیل است.

زارعی یادآور شد: رستوران‌ها، تالارها، پاساژها و مراکز خرید نیز در این مدت اجازه فعالیت ندارند، لذاز از کسبه و بازاریان درخواست داریم این ممنوعیتها را رعایت کنند.

وی به تعطیلی مراکز ورزشی و تفریحی نیز اشاره کرد و بیان کرد: هر گونه تجمع در فضای بسته و عزاداری و دسته روی در خیابان ها نیز ممنوع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم رعایت پروتکل‌ها هنگام تجمع در فضای باز تاکید کرد و گفت: مردم نیز همانند گذشته نسبت به رعایت پروتکل ها اهتمام داشته و از حضور در دورهمی‌ها، شب نشینی و تجمع خودداری کنند.

کد خبر 15283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha