بیش از 5 هزار مشترک در کردستان از تکنولوژی FTTH استفاده می‌کنند

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: 5 هزار و 43 مشترک در استان از مزایای تکنولوژی FTTH بهره مند هستند.

به گزارش کُرد پرس، آزاد حکمت با تشریح برنامه ها و اقدامات تدوین شده برای توسعه تلفن ثابت در کردستان، اظهار کرد: توسعه شبکه تلفن ثابت بر بستر کابل نوری و اتصال مناطق جدید الحداث بر اساس شرایط و استاندارهای شرکت مخابرات به شبکه فیبر نوری تحت عنوان FTTH از استراتژی های منطقه است.

وی افزود: در حال حاضر بخش قابل توجه ای از نقاط مختلف استان مجهز به این تکنولوژی بر بستر فیبر نوری هستند که تحقق 100 درصدی اهداف این شاخص در استان، بیانگر بیلان کاری و موفقیت مخابرات منطقه در این حوزه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه در سال 96، 151 مشترک FTTH در استان وجود داشت، ادامه داد: در حال حاضر پنج هزار و 43 پورت FTTH در استان به مشتریان متقاضی واگذار شده است.

حکمت با اشاره به اینکه مشتریان با بهره گیری از FTTH می تواند چندین خط تلفن تحت مالکیت خود را در یک منزل مسکونی داشته باشد، یادآرور شد: هزینه های نگه داری و دایری های جدید خطوط تلفن ثابت و همچنین استقبال مردم از این محصول مخابراتی توسط خود مخابرات منطقه تامین می شود.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل مشتریان در پرداخت به موقع قبوض تلفن ثابت می تواند مخابرات را در رسیدن به اهداف این شاخص یاری کند، بیان کرد: تحقق این مهم زمینه سازِ شرایط ارائه زود هنگام خدمات مبتنی بر تلفن ثابت و سرویس های وابسته به آن است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تمام توان و تلاش همکاران مخابرات منطقه کردستان فراهم کردن شرایط مطلوب در کوتاه ترین زمان ممکن برای ارائه خدمات مخابراتی با بالاترین کیفیت به مشتریان است.

کد خبر 15222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha