دستگاه‌های دولتی نسبت به فروش اموال مازاد جدی تر اقدام کنند

سرویس کردستان - استاندار کردستان بر لزوم فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی برای جبران بخشی از کمبود اعتبارات  موجود در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش کُرد پرس، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان با بیان اینکه برنامه های مربوط به فروش اموال مازاد دستگاه های اجرایی در سال گذشته خوب عمل نشد، اظهار کرد: متاسفانه برخی ادارات و دستگاه های دولتی بر سر فروش اموال مازاد خود مقاومت به خرج می دهند که این امر پذیرفتنی نیست.

وی افزود: دستگاه های دولتی با فروش اموال بلا استفاده و مازاد خود می توانند بخش بزرگی از مشکلات اعتباری خود و پرداخت بدهی ها به پرسنل و بازنشستگان را برطرف کنند و این امر در سال جاری باید با قدرت بیشتری اجرایی شود.

استاندار کردستان از بدهی برخی ادارات و سازمان های دولتی به دستگاه های خدمات رسان نیز انتقاد کرد و ادامه داد: مدیران دستگاه ها در هزینه کرد اعتبارات خود باید همه مسائل را مد نظر داشته باشند و بتوانند توازن درستی در توزیع اعتبارات داشته باشند.

مرادنیا یادآور شد: دستگاه های خدمات رسان به دلیل عدم وصول مطالبات خود از ادارات با مشکلات زیادی مواجه شده اند و نمی توانند کارهای توسعه ای خود را پیش ببرند، بنابراین لازم است نسبت به پرداخت مطالبات آنها اقدام شود.

وی همچنین به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: هموارە صرفه جویی در هزینه ها را مد نظر داشته باشند و تا حد امکان از مصارف غیر ضروری پرهیز کنند.

کد خبر 15067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha