احتمال بارندگی های پراکنده و ضعیف در کردستان/سنندج پربارش‌ترین شهر استان

سرویس کردستان – بر اساس آخرین نقشه‌ها و داده های اداره کل هواشناسی کردستان، امروز و فردا میزان بارندگی‌های استان پراکنده و ضعیف است اما شرایط برای رشد پوشش ابر وجود دارد.

به گزارش کُرد پرس، از لحاظ دمایی هم از امروز یکشنبه تا روز سه شنبه دمای هوا به صورت میانگین ۲ الی 3 درجه در روز افزایش می‌یابد اما از روز سه شنبه تا جمعه تغییرات آنچنانی ندارد و در این مدت همچنین شاهد وزش باد به ویژه در بعدازظهرها خواهیم بود که برای روز چهارشنبه قابل توجه برآورد می‌شود.

بر اساس آخرین پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان سنندج در شبانه‌روز گذشته با ۴.۶ میلی‌متر بارش، بیشترین میزان بارندگی را در استان به نام خود ثبت کرده است.

در پی ورود امواج ناپایدار جوی به استان، در شبانه روز گذشته شهرهای سنندج ۴.۶، بهارستان ۳، بیجار، دیواندره، قروه، کامیاران و زرینه هرکدام یک، موچش چهار دهم و قاملو ۲ دهم میلی‌متر بارندگی داشته اند.

در روز جمعه نیز یاسوکند ۳.۲، بیجار ۲.۷، بهارستان ۱.۴، سقز ۱.۳، گل تپه پنج دهم، بانه سه دهم و سنندج ۲ دهم میلی‌متر به ترتیب بیشترین میزان بارش را در استان داشتند.

همچنین در شبانه روز گذشته شهرهای زرینه با دمای ۱۳ درجه سردترین و سلین با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز استان هم مابین ۱۸ و ۳۷ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

کد خبر 14885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha