7 گزینه نهایی شهرداری سنندج برنامه های خود را به شورای شهر ارائه دادند

سرویس کردستان - پس از روی کار آمدن اعضای جدید شورای شهر سنندج, گزینه های جدید برای پست شهرداری سنندج از سوی آنان معرفی شد تا برنامه های آنان مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش کرد پرس, رئیس شورای اسلامی شهر سنندج عصر امروز در جلسه بررسی برنامه گزینه های تصدی پست شهرداری سنندج, اظهار کرد: پس از انتخاب اعضای دوره ششم شورای اسلامی شهر سنندج, چندین جلسه برگزار شد و تصمیم براین شد که هر عضو شورا 2 گزینه را برای شهرداری سنندج معرفی کند.

فرزاد زارعی گفت: پس از آن هر کدام از اعضا گزینه های خود را معرفی کردند که قرار شد تا بعد از مراسم تحلیف این گزینه های در جایی عنوان نشود که اکنون این اتفاق افتاده است.

وی افزود: در همین مدت با گزینه های معرفی شده تماس گرفته شد تا برنامه های خود را برای تصدی گری پست شهرداری سنندج ارائه دهند که 7 نفر آنان برنامه های خود را ارائه داده و 9 گزینه دیگر عدم تمایل خود را برای تصدی این پست اعلام کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: آقایان کاوه زارعی, علی اشرف شیرزادی, معتصم بهنام فرد, سرکوت نجفی, سیدانور رشیدی, محسن قادرمرزی و سیروان غفوری 7 گزینه ای بودند که برنامه های خود را به شورا ارائه دادند.

زارعی یادآور شد: آقایان ایراندوست, مهدی حسام شریعتی, لقمان حیدری, شمس الدین ساعد, امیر عمیدی, شادمان, مسعود جهانگیری, جمشید اسدی, اسماعیل احمدی, علی پژگول و رضا ولی بیگی نیز گزینه هایی بودند که عدم تمایل خود را برای شهرداری سنندج اعلام کردند.

وی بیان کرد: پس از استماع برنامه هر 7 گزینه پیشنهادی اعضای شورای اسلامی, در نهایت جلسه ای دیگر برای بررسی و انتخاب شهردار سنندج برگزار می شود.

گفتنی است پس از سخنان رئیس شورای اسلامی شهر سنندج, هر کدام از گزینه ها به مدت 30 دقیقه برنامه های خود را برای توسعه و آبادانی شهر سنندج در آینده ارائه دادند و از طرف اعضای شورا نیز سوالاتی در خصوص نحوه اجرای این برنامه ها ارائه و پاسخ داده شد.

کد خبر 14842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha