26 هزار فرهنگی در کردستان واکسن کرونا دریافت می‌کنند

سرویس کردستان - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه 16 مرکز تخصصی واکسیناسیون معلمان در استان پیش‌بینی شده است، گفت: 26 هزار و 578 نفر در بخش‌های آموزشی، اداری، رانندگان سرویس‌های دانش آموزی در نوبت تزریق واکسن کرونا هستند.

رشید قربانی در گفت و گو با خبرنگار کُرد پرس، اظهار کرد: با توجه به تاکیدات صورت گرفته و سناریوهای پیش‌بینی شده، آموزش حضوری و بازگشایی مدارس، اولویت ستاد کرونای کشور است و بر همین اساس واکسیناسیون فرهنگیان در اولویت ستاد کرونا قرار گرفت و مقرر شده تا پایان شهریور ماه همه فرهنگیان در بخش‌های مختلف، دو مرحله واکسن را دریافت کنند.

وی با اشاره به طی شدن مراحل علمی و بالینی واکسن‌های تولید شده در سطح جهان و ارتقاء سطح ایمنی بدن با تزریق واکسن، از تمام فرهنگیان استان خواست در این برنامه شرکت و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه نتایج گزارشات مختلف نشان می‌دهد، افرادی که واکسن کرونا را تزریق کنند در صورت ابتلا دچار سختی نخواهند شد و تزریق واکسن اطمینان بالایی دارد، ادامه داد: به گفته متخصصان، بعد از تزریق واکسن، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری، استفاده از ماسک و شستن دست ها همچنان مورد تاکید است.

قربانی یادآور شد: تعداد 16 مرکز تخصصی واکسیناسیون معلمان در استان پیش‌بینی شده است و 26 هزار و 578 نفر در بخش‌های آموزشی، اداری، رانندگان سرویس‌های دانش آموزی در نوبت تزریق واکسن هستند.

وی بیان کرد: مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، واکسیناسیون فرهنگیان انجام می‌شود، لذا از همکاران درخواست می‌کنیم بر اساس زمان بندی مدرسه‌ای در مراکز حضور یابند.

کد خبر 14420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha