7 سایت تلفن همراه ایرانسل در مناطق روستایی کردستان راه اندازی شد

سرویس کردستان - استاندار کردستان 7 سایت تلفن همراە ایرانسل را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد و گفت: با این اقدام ۱۰ هزار نفر از مردم روستاهای کردستان از پوشش اینترنت پر سرعت برخوردار شدند.

به گزارش کُردپرس، بهمن مرادنیا صبح امروز در مراسم افتتاح 7 سایت تلفن همراه ایرانسل با بیان اینکه در روزهای پایانی دولت دوازدهم کماکان با تمام توان کار و خدمت رسانی به مردم ادامه دارد، اظهار کرد: از مهمترین زیرساخت های توسعه، تلفن همراە و اینترنت برای گسترش و رونق کسب و کار است و این روال باید با قدرت ادامه پیدا کند.

وی دسترسی ۱۰ هزار نفر از مردم روستاهای استان به اینترنت پر سرعت را با افتتاح هفت سایت تلفن همراە رویدادی مهم ارزیابی کرد و افزود: ۲۶ روستا در شهرستان های سنندج، بانه، بیجار و سروآباد از امروز به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا می کنند که می تواند تغییرات مهمی در زندگی آنان ایجاد و بسیاری از نیازمندی های خود را از این طریق برطرف کنند.

استاندار کردستان پوشش اینترنت روستاهای استان را ٨۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: با بهرە برداری از ۱۰۰ سایت دیگر تلفن همراە در آیندە نزدیک پوشش اینترنت پرسرعت در روستاها به ۹۰ درصد افزایش پیدا می کند.

مرادنیا یادآور شد: اقداماتی که در دولت تدبیر و امید در حوزە فناوری و اینترنت انجام شدە قابل قیاس با هیچ دورەای نیست.

کد خبر 13738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha