آموزش‌های مهارتی زمینه‌ساز افزایش بهره وری در تولید است

سرویس کردستان - نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جنگ اقتصادی محور اصلی تولید بوده که آموزش‌های مهارتی زمینه‌ساز افزایش بهره وری در تولید و بهبود کیفیت تولیدات داخلی است.

به گزارش کُرد پرس، پرویز اوسطی صبح امروز در جلسه شورای مهارت شهرستان قروه با بیان اینکه اقدامات اخیر اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نوید بخش آینده ای روشن در حوزه آموزش های مهارتی در شهرستان قروه است، اظهار کرد: 2 بال توسعه هر کشور آموزش و اقتصاد است.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی محور اصلی تولید است که آموزش‌های مهارتی زمینه‌ساز افزایش بهره وری در تولید و بهبود کیفیت تولیدات داخلی است، افزود: نهضت مهارت افزایی باید در کشور ایجاد شود.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید زیرساخت های لازم برای ایجاد و ادامه فعالیت واحدهای تولیدی مهیا شود، ادامه داد: در آینده ای نزدیک اکوسیستم علم و فناوری در حوزه سنگ در شهرستان قروه ایجاد می شود.

اوسطی یادآور شد: شهرستان قروه باید به عنوان سرآمد و پایلوت حوزه سنگ کشور شناخته شود و در این راه باید کلیه دستگاه‌های اجرایی استان سهیم باشند.

وی بیان کرد: توسعه بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در شهرستان های قروه و دهگلان به عنوان یک مطالبه عمومی پیگیری خواهد شد و در این راه جهت جذب اعتبارات لازم تلاش خواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه باید نهادینه شود، گفت: زمینه لازم جهت حضور گسترده بخش خصوصی در حوزه آموزش و مهارتی با هدف توسعه این آموزش‌ها ایجاد شود.

کد خبر 13309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha