7 سارق پس از دستگیری به 23 فقره سرقت در قروه اعتراف کردند

سرویس کردستان - فرمانده انتظامی شهرستان قروه گفت: با اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور 7 سارق دستگیر شدند که به 23 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

به گزارش کُرد پرس، سرهنگ میثم گوهری آرانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محله محور به منظور ارتقاء سطح امنیت عمومی، پیشگیری از وقوع جرایم با رویکرد انتظامی به خصوص در نقاط جرم خیز و آلوده، طرح ضربتی امنیت محله محور در یک طرح هدفمند و مشترک توسط واحد های تخصصی و انتظامی به اجرا گذاشته شدند که این طرح با نتایج بسیار خوبی همراه بود.

وی هدف از اجرای این طرح را برخورد با فروشندگان موادمخدر، دستگیری سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر عنوان کرد و افزود: در این طرح تعداد 7 سارق، 2 فروشنده مواد مخدر و 5 معتاد متجاهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قروه ادامه داد: کشف 23 فقره سرقت کابل برق، اماکن خصوصی، محتویات خودرو و ساختمان نیمه کاره از دیگر نتایج موفق این طرح بود.

سرهنگ گوهری با بیان اینکه طرح های امنیت محله محور بنا به درخواست شهروندان و براساس نیاز و ضرورت در مناطق مختلف شهرستان قروه به اجرا گذاشته می شوند، یادآور شد: اجرای طرح های مذکور علاوه بر رضایتمندی و خرسندی مردم باعث کاهش جرایم و ارتقای سطح امنیت در شهرستان شده که این روند همچنان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان قروه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در تولید امنیت از آنان خواست هشدارها و توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

کد خبر 13047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha