وزیر راه وعده داد: فرودگاه سقز به زودی افتتاح می شود/کردستان به کارگاه راهسازی تبدیل شده است

سرویس کردستان - وزیر راه و شهرسازی گفت: فرودگاه سقز به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های در دست اقدام دولت در کردستان به زودی به بهرداری خواهد رسید و عملیات اجرایی راه آهن سنندج نیز با سرعت بیشتری در حال اجرا است.

به گزارش کرد پرس، محمد اسلامی در مراسم افتتاحیه محور جدید سنندج – مریوان، اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های دیگر در هفته‌های آینده کلیه پروژه‌های عقب افتاده و تاریخی در کشور را به اتمام خواهیم رساند.

وی با اشاره به اینکه نیمی از پیشرفت پروژه جاده جدید سنندج- مریوان در دو سه سال گذشته انجام شده است، افزود: راه جدید سنندج- مریوان با کاهش طول و زمان سفر باعث افزایش امنیت سفر در این جاده خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فرد مسئول در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ کاری جز خدمت رسانی به مردم را ندارد، ادامه داد: امروز سراسر کشور و استان کردستان به دلیل ایمان قلبی که برای توسعه کشور وجود دارد به کارگاه عمرانی بدل شده است.

اسلامی یادآور شد: امروز به غیر از افتتاح جاده سنندج- مریوان ۵۰کیلومتر از کریدورشمال- جنوب را نیزافتتاح خواهیم کرد که خود یک نشانه از حیات فعالیت و خدمتگذاری دولت برای توسعه و پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه امروز کردستان در فرودگاه و راه‌ها وضعیت مناسبی دارد, بیان کرد: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۰ بتوانیم ۲۰۰کیلومتر راه روستایی را در کردستان به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم تا پایان فعالیت دولت فعلی فرودگاه سقز را به عنوان فرودگاه دوم استان افتتاح کنیم تا تردد مردم آسان‌تر شود.

اسلامی به افتتاح پروژه راه‌آهن سنندج- همدان نیز گریزی زد و اظهار کرد: امیدواریم تا دو ماه آینده ۷۰ کیلومتر باقیمانده پروژه راه آهن سنندج - همدان را افتتاح کنیم تا به زودی شاهد به صدا در آمدن بوق قطار در ایستگاه صلوات آباد سنندج باشیم.

کد خبر 12523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha