مسببان انفجار مجدد تانکرهای نفت‌کش در سنندج باید محاکمه شوند

سرویس کردستان - نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عاملان انفجار مجدد تانکرهای نفت‌کش در سنندج باید شناسایی و محاکمه شوند.

به گزارش کُرد پرس به نقل از خانه ملت، شیوا قاسمی پور با بیان اینکه انفجار مجدد تانکرهای نفت‌کش در یک نقطه مشابه، آن‌هم در مرکز استان بخشودنی نیست، اظهار کرد: برخوردهای سهل‌انگارانه با مسئولان مسبب حوادث، جان مردم را بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر قرار داده است.

وی با ابراز تاسف از بروز رویدادهای جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان کردستان، افزود: رویدادهای جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان کردستان به‌ویژه انفجار تانکرهای نفت‌کش به شکلی مشابه در طی سالیان گذشته در داخل شهر سنندج و جانباختن و زخمی شدن تعدادی از هم‌استانی‌های عزیز نیازمند بررسی است.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خواستار برخورد جدی با مسببین این حوادث و اصلاح نقاط حادثه‌خیز سنندج در سریعترین زمان ممکن هستیم.

قاسمی پور یادآورشد: قابل قبول نیست که یک اتفاق مشابه و خطرناک به شکلی مشابه در داخل شهر سنندج رخ بدهد و قطعا نیاز است که عاملین این اتفاق محاکمه و نقاط حادثه خیز هم اصلاح شود.

گفتنی است یک تانکر حامل سوخت بامداد روز شنبه 22 خرداد ماه در بلوار دکتر حسینی سنندج بر اثر برخورد با ۲ خودرو منفجر شد که در اثر این حادثه راننده آن جان خود را از دست داد.

همچنین در حادثه مشابهی در 20 تیر ماه سال 97 بر اثر برخورد تانکر با اتوبوس مسافربری در همان نقطه 11 نفر جان خود را از دست دادند و 7 نفر نیز مجروح شدند.

کد خبر 11806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha