تهمیدات لازم برای تامین نظم و امنیت انتخابات فرام شده است

سرویس کردستان - فرمانده انتظامی کردستان با تاکید بر نقش محوری و کلیدی پلیس در تامین امنیت انتخابات گفت: تمهیدات لازم در خصوص تأمين نظم و امنيت، قبل، حین و بعد از انتخابات اندیشیده شده و پلیس براي انجام يك مأموريت بزرگ آماده است.

به گزارش کُرد پرس، سردار علی آزادی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات مظهر وحدت و انسجام ملی و تبلوري عيني از مردم سالاري ديني در کشور است، اظهار کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات یکی از عرصه‌های مهم کشور است که دشمن همیشه سعی دارد این فرصت را به تهدید تبدیل کرده و به دنبال ناامن کردن انتخابات در جمهوری اسلامی است، در این کارزار نیروی انتظامی است که برابر قانون، موظف به ایجاد نظم و جلوگیری از هرگونه بی نظمی در جریان انتخابات و حفاظت از صندوق‌های اخذ رای است.

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه امنیت انتخابات را ضامن سلامت و مشارکت حداکثری مردم دانست و ادامه داد: برگزاری انتخابات در سایه امنیت کامل، نشان از قدرت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

سردار آزادی با اشاره به نقش محوری و کلیدی پلیس در تامین امنیت انتخابات، یادآور شد: پليس تمام توان خود را در خصوص تأمين نظم و امنيت، قبل، حین و بعد ار انتخابات به كار گرفته و براي انجام يك مأموريت بزرگ آماده است.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم و تاثیرگذار مشارکت های مردمی در تامین امنیت انتخابات، بیان کرد: با مردم و به کمک مردم بهترین شرایط را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای فراهم خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات مقدمه ای برای حل مشکلات معیشتی آنان در آینده خواهد بود، گفت: تمام تلاش پليس ايجاد بستر امنيت اجتماعی بسيار مطلوب براي حضور شهروندان در انتخابات است و اين رسالت بزرگ با عزم و اراده جمعي محقق می شود.

کد خبر 11789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha