عملیات پاکسازی آثار تبلیغات نامزدها در سطح شهر سنندج آغاز شد

سرویس کردستان - مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات پاکسازی آثار تبلیغات نامزدهای سطح شهر خبر داد و گفت: با پایان یافتن زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی چندین اکیپ از خدمات شهری مناطق، عملیات پاکسازی پوسترهای انتخاباتی را از جداره های معابر و خیابان های اصلی سطح شهر آغاز کردند.

به گزارش کُرد پرس، شکور صلواتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از رویدادهای مهم امسال برگزاری انتخابات ریاست جمهموری و شورای شهر و روستا است، اظهار کرد: شهرداری سنندج همانند انتخابات دوره های گذشته تمام تمهیدات لازم برای برگزاری بهتر و پرشور انتخابات را صورت داده است.

وی افزود: در راستای مهیا کردن امکانات جهت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی سازمان سیما و منظر 20 نقطه در سطح شهر جهت معرفی نامزدها و برنامه هایشان را در نقاط مختلف سطح شهر تعیین کرد.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج ادامه داد: متاسفانه همانند دوره های قبلی بسیاری از نامزده های انتخاباتی با چسپاندن پوسترهای تبلیغاتی بر جداره سطح شهر، مبلمان پارکی و ایستگاه های اتوبوس باعث نارضایتی شهروندان شدند.

صلواتی یادآور شد: چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری در شهرداری مناطق و نواحی منفصل در این ایام هرشب اقدام به پاکسازی تبلیغات غیر مجاز می کردند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه طبق قانون نامزدهای انتخاباتی از امروز مجاز به تبلیغات نیستند بنابراین چندین اکیپ از نیروهای خدمات شهری عملیات پاکسازی آثار تبلیغاتی در معابر و خیابان های اصلی سطح شهر را آغاز کردند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: امیدواریم ظرف دو سه روز آینده بتوانیم تمامی آثار تبلیغات غیر مجاز سطح شهر را پاکسازی و تنظیف کنیم.

کد خبر 11747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha