ریزش آمار نامزدهای انتخاباتی شورای شهر مهاباد/انصراف در روزهای پایانی!

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ویژه مهاباد گفت: در روزهای منتهی به انتخابات ٣ نامزد شورای اسلامی این شهر از ادامه رقابت در ششمین دوره انتخابات انصراف دادند و اکنون تعداد نامزدهای این شهر به ۱۱۹ نفر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش کردپرس، عارف خدرلو اظهار داشت: با انصراف این تعداد از کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی که یک نفر از آنها زن و ۲ نفر مرد هستند، تعداد نامزدهای این شهر به ۱۱۹ نفر کاهش پیدا کرده است.

او اضافه کرد: این نامزدها با حضور در محل فرمانداری مهاباد انصراف خود را به ستاد انتخابات این شهرستان اعلام کردند.

فرماندار ویژه مهاباد ادامه داد: در حال حاضر ۱۱۹ کاندیدا در شهر مهاباد در انتظار کسب آرای مردم برای عضویت در شورای شهر هستند که از این تعداد ۱۶ نفر را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل می دهند.

خدرلو افزود: در مهاباد در مجموع ۱۵۲ نفر تایید صلاحیت شدگان نهایی شوراهای اسلامی شهر بودند که از این تعداد ۱۲۲ نفر مربوط به نامزدهای شورای اسلامی شهر مهاباد، ۹ نفر مربوط به شهر "خلیفان" و ۲۱ نفر مربوط به شهر "گوگ تپه" بود.

او گفت: از مجموع نامزدهای تایید صلاحیت شده در این دوره ۲۰ نفر را بانوان تشکیل می دهند که شامل ۱۷ نفر در مهاباد، سه نفر در شهر گوگ تپه و شهر خلیفان فاقد نامزد خانم است.

ایرنا نوشت؛ خدرلو بیان کرد: برای برگزاری انتخابات در این شهرستان، ۱۷۶ شعبه پیش بینی شده است که نسبت به دوره قبل ۱۰ شعبه افزایش پیدا کرده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است.

کد خبر 11709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha