کم کاری برخی مسئولان را نباید به پای نظام گذاشت/مردم از شعارهای انتخاباتی خسته شده اند

سرویس کردستان - فعال مدنی در کردستان گفت: به واسطه اشتباه و کم کاری برخی از مسئولان امروز مردم ما نسبت به نظام دلسرد شده اند در حالی که این مشکلات بواسطه دولت مردانی شکل گرفته که در جایگاه خود کوتاهی کرده اند.

به گزارش کرد پرس, عبدالسلام کریمی در نشست هم اندیشی با خبرنگاران که با موضوع انتخابات برگزار شد, اظهار کرد: امروز بحث انتخابات، مشارکت و انتخاب بزرگترین مسئله کشور است و وظیفه رسانه ها است که در این جریان سازی به خوبی نقش خود را ایفا کنند.

وی افزود: متاسفانه شاهد هستیم به واسطه اشتباه و کم کاری های تعدادی از مسئولان که مشکلاتی را به دنبال داشته امروز مردم ما نسبت به نظام دلسرد شده اند در حالی که این مشکلات را نباید به پای نظام نوشت بلکه باید دولت مردانی را مأخوذه کرد که در جایگاه خود کوتاهی کرده اند.

این فعال مدنی در کردستان ادامه داد: مسئله انتخابات در وضعیت کنونی کشور بسیار مهم است به طوری که به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات آبروی نظام و انقلاب است.

کریمی یادآور شد: وقتی به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می شود, این یعنی اینکه کشور ما کشوری واقعا دموکراتیک است و مردم در هدف گذاری های بزرگ مسیر توسعه نقش اساسی دارند.

وی بیان کرد: مردم دیگر امروز از شعارهای انتخاباتی خسته شده اند و نیاز دارند کسانی در راس امور قرار گیرند که بتوانند کار و مشکلات آنان را رفع کنند و شعارهای خود را عملی کنند.

این فعال مدنی در کردستان گفت: مردم فهیم و نجیب ایران وقتی می بینند که مسئولان از موقعیت هایی که به دست می آورند, سو استفاده می کنند و بعد از رسیدن به پست و مقام خدمت به آنان را فراموش می کنند, دیگر چگونه باید به مسئولان نظام و دولت اعتماد داشته باشند.

کریمی اظهار کرد: امروز باز هم باید به دنبال این باشیم تا مردم را پای صندوق رای بیاوریم هر چند که سخت است, اما می توان این کار را کرد چرا که مردم ایران همیشه نشان داده اند که پشت نظام و انقلاب خود ایستاده اند.

وی افزود: امروز تنها راه برون رفت از این وضعیت, تغییر است و تا زمانی که مردم پای کار نیایند این تغییر شکل نمی گیرد و انتخابات مهمترین و بهترین زمان برای ایجاد این تغییر است.

این فعال مدنی در کردستان ادامه داد: این انتخابات که آبروی ملی و تضمین کننده انقلاب است اگر با مشارکت بالا و با حضور حداکثری مردم برگزار شود شاهد یک تغییر اساسی در وضعیت کشور خواهیم بود.

کریمی یادآور شد: رسانه ها در این بین با بیان برنامه های آینده و عملکرد گذشته نامزدهای انتخاباتی می توانند در انتخاب یک رئیس جمهور اصلح نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

وی بیان کرد: امیدوارم با تقویت پایه های مردم سالاری در کشور, مردم در روز جمعه 28 خرداد ماه با مشارکت بالا در پای صندوق های رای حضور یابند تا شاهد اقتدار نظام باشیم.

کد خبر 11641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha