زیرساخت‌ها با هدف تولید و افزایش اشتغال  توسط دولت ایجاد می‌شود

سرویس کردستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: زیرساخت‌ها توسط دولت و با هدف افزایش تولید و اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش کُرد پرس، خالد جعفری در پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان با بیان اینکه هدف کارگروه رفع موانع تولید در همه بخش ها و زمینه ها با هدف افزایش تولید، افزایش و حفظ اشتغال واحدها صورت می گیرد، اظهار کرد: تامین زیرساخت های لازم برای دولت بسیار هزینه بر است اما دولت این کار را در جهت حمایت از تولید انجام می دهد و دستگاه های خدمات رسان در این زمینه باید یاریگر و تسهیل کننده باشند.

وی افزود: استانی مانند کردستان که به نسبت دیگر استان ها ضعیف تر است نیازمند حمایت و توجه بیشتری است، در نتیجه برای کاهش هزینه های سرمایه گذاری در استان همه وظیفه دارند که کمک کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان به انتقال صنوف آلاینده دهگلان به خارج از شهر اشاره کرد و ادامه داد: قرار است ۳٨۰ صنف آلاینده به مکان جدید انتقال یابند و باید مشکلات آنها در هر بخشی و از جمله تامین آب مورد نیاز آنها اقدام شود و این اجرای این طرح در کاهش آلودگی های سمعی و بصری و نظم بخشی به شهر موثر است.

جعفری در ادامه به انتقال آب سد آزاد به سد قوچم و شهر دهگلان نیز اشاره کرد و یادآور شد: انتقال آب از سد آزاد به دشت های شرقی استان بسیار در افزایش تولید و رفع نیاز آب شرب آن منطقه در بلند مدت تاثیر خواهد گذاشت.

گفتنی است در این کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان چندین طرح و پروژه در بخش های مختلف خدماتی، تولیدی و بانکی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 11412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha