طرح جامع پدافند غیرعامل کردستان تا پایان تیرماە عملیاتی می شود

سرویس کردستان - معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان کردستان تا پایان تیرماه سال جاری عملیاتی و رونمایی می شود.

به گزارش کُرد پرس، سردار مهدی رحیمی در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: تاکنون ۲۳ استان کشور صاحب طرح جامع عملیاتی پدافند غیر عمل شده اند و با برنامه ریزی های انجام شده این طرح در استان نیز تا پایان تیرماه و در دولت دوازدهم به سرانجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مردم کردستان در پیش و پس از انقلاب با سختی ها و دشواری های فراوانی روبرو شده اند، افزود: برای ایجاد امنیت در این منطقه شهدای بسیاری تقدیم نظام و انقلاب شده است و برای حفاظت از دستاوردها و سرمایه های بزرگ نظام طرح جامع پدافند غیر عامل تعریف و عملیاتی شده است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: به سبب رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان و شهدای گرانقدر هم اکنون استان کردستان دارای یک امنیت پایدار و مثال زدنی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در این دیدار توجه به پدافندغیر عامل در استان را حایز اهمیت برشمرد و بیان کرد: با توجه به اینکه این طرح جامع از سال ها پیش در درست تهیه و اقدام بوده انتظار می رود این طرح در زودترین زمان و نهایتا تا پایان تیرماه عملیاتی و اجرایی شود.

محمدابراهیم زارعی با بیان اینکه در دوران شدیدترین تحریم ها بزرگترین پروژه های عمرانی در کردستان به نتیجه رسیده و تا پایان دولت دوازدهم مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت، یادآور شد: طرح راه آهن همدان به سنندج، جاده مریوان به سنندج، فرودگاه سقز و ده ها طرح عمران شهری از جمله اقداماتی بود که در چند سال اخیر در این استان اجرایی شده است.

وی گفت: متاسفانه برخی افراد و جریان ها نمی خواهند این اقدامات را به صورت منصفانه ببیند و هموارە در صدد تخریب هستند، غافل از اینکه تخریب دولت، تخریب نظام است.

کد خبر 11136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha