۳۴ زندانی جرایم غیرعمد در کردستان آزاد شدند

سرویس کردستان - مدیرکل زندان‌های کردستان گفت: ۳۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار مالی استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با همت خیران و مشارکت هنرمندان مردمی کشور از زندان آزاد شدند.

به گزارش کرد پرس، مراد فتحی در مراسم آزادی ۱۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و بدهکار مالی استان، اظهار کرد: از ماه مبارک رمضان تاکنون مبلغی بیش از ۲۹ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین و مشارکت مسئولان به ستاد دیه استان واریز شده که در تاریخ فعالیت ستاد دیه تاکنون بی سابقه بوده است.

وی افزود: در این مدت ۳۴ نفر با بدهی ۶۰ میلیارد ریال که از این مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و ۱۷ میلیارد ریال با گذشت شکات از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های کردستان ادامه داد: این استان با همت خیران، بازاریان، اصناف و صنایع، مسوولان و تلاش‌های هیئت امناء کارنامه قابل قبولی در خلق حماسه نوع دوستی و جلب کمک‌های انسان دوستانه داشته است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: امروز با همت نوع دوستانه خیران ۱۷ نفر دیگر از زندان‌های استان از زندان آزاد شدند.

محمد خسروی یادآور شد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با همراهی خیران توانسته‌ایم ۳۴ زندانی جرایم غیرعمد و بدهکار مالی را از زندان‌های استان آزاد کنیم.

کد خبر 10522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha