سفر وزیر صمت به آذربايجان غربی/ انتقادها قبل از سفر وزیر شروع شد

سرویس آذربایجان غربی- وزیر صنعت، معدن و تجارت در تداوم سفر‌های استانی خود، امروز پنج شنبه به استان آذربایجان غربی سفر می‌کند.

به گزارش کردپرس، علیرضا رزم حسینی در این سفر، ۴ طرح تولیدی و صنعتی را افتتاح می‌کند و از ۴ واحد صنعتی و معدنی هم بازدید به عمل خواهد آورد.

گفته می شود؛ وزیر صمت در سفر ٣ روزه خود به همراه مسوولان ارشد استانی و شهرستانی همچنین از پایانه‌های مرزی تمرچین ، منطقه آزاد و پایانه مرزی بازرگان بازدیدی خواهد داشت.

قرار است رزم حسینی همراه با معاونین خود در شهرستان مهاباد نیز حضور یابند و از نزدیک از ظرفیت صنایع و معادن مهاباد بازدید کنند.

حضور وزیر در مهاباد پس از انتقادهای نماینده این شهرستان به کار شکنی ها و تاخیر صدور مجوزهایی نهایی برای شروع به کار احداث کارخانه آهن مهاباد علی رغم دستورات قبلی وزیر خواهد بود.

همچنین وزیر صمت قرار است بنا به درخواست نماینده تکاب در مجلس شورای اسلامی از این شهرستان نیز بازدید کند. زیرا نماینده تکاب در مجلس معتقد است؛ این شهرستان با دارا بودن دو معدن بزرگ طلا و همچنین معادن سنگ های گران قیمت از لحاظ درآمدزایی و پرداخت مالیات در سطح بالایی قرار دارد ولی نفع قابل توجهی در قالب حقوق دولتی و اجتماعی برای این شهرستان وجود ندارد و مردم از این بابت گلایه دارند، لذا مقرر شده وزیر صنعت معدن در پی دعوت نماینده تکاب از وضعیت معادن نیز بازدید کند.

کد خبر 10481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha