قوه قضائیه با متخلفان در امر انتخابات برخورد می کند

سرویس آذربایجان غربی- معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه با افرادی که با انحای مختلف قصد تخلف در امر انتخابات را داشته باشند به طور جدی برخورد خواهد کرد.

به گزارش کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: قوه قضائیه در برخورد با تخلفات انتخاباتی با متخلفان برخوردی جدی و قانونی خواهد داشت.

او با بیان اینکه کار قضا امر خطیری است و مجری عدالت باید صبور و عادل باشد اضافه کرد: اگر در مسیر رضایت حق، قدم برداریم ما پیروز هستیم از اینرو در این مسیر باید بیش از سایر مسائل دقت کنیم .

معاون اول قوه قضائیه موفقیر در امور را در سایه اتحاد و همبستگی دانست و افزود: در برهه کنونی نیز که در آستانه انتخابات هستیم باید در کنار هم باشیم و با استفاده درست از ظرفیت‌ها نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید کاری کنند که در جامعه تهییج ایجاد شود بلکه باید اخلاق اسلامی را بخوبی در جریان تبلیغات خود رعایت کرده و به این امر توجه داشته باشند که نقد کردن غیر از هتاکی و تهمت است.

وی اضافه کرد: آنچه مهم بوده کارآمدی است و مردم دنبال فردی هستند که راهکار حل مشکلات کشور را دانسته و آرامش و امنیت را برای آنها به ارمغان آورد.

به گزارش کردپرس، معاون اول قوه قضائیه برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی به ارومیه سفر کرده است.

کد خبر 10085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha