خیرین کردستان در جشن گلریزان 2.9 میلیارد تومان کمک کردند

سرویس کردستان - رئیس کل دادگستری کردستان از آزادی 17 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان کردستان در جشن گلریزان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان امسال با دستان سخاوتمند مردم کردستان خبر داد.

به گزارش کُرد پرس، حجت الاسلام سیدحسن حسینی اظهار کرد: در مکتب اسلام و نزد خدای متعال یکی از بهترین اعمال کمک به نیازمندان و درماندگان است و زندانیان جرائم غیر عمد به دلایل مشکلات مالی در حبس به سر می برند و آزادی این افراد منجر به نجات خانواده آنها از معضلات اجتماعی می شود.

وی افزود: برگزاری جشن گلریزان تبدیل به یک سنت حسنه شده است که هر ساله با دستان سخاوتمند مردم کرد تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده و جامعه باز می گردند و امیدواریم این امر تداوم داشته باشد.

رئیس کل دادگستری کردستان ادامه داد: سال 1399، خیرین کردستانی 1 میلیارد و 340 میلیون تومان در جشن گلریزان اهدا کردند و در سال 1400 کمک خیرین به بیش از 2 میلیارد و 900 میلیون تومان رسید که افزایش 118 درصدی را نشان می دهد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: تعداد زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده در جشن گلریزان سال 1399، 9 نفر بود که این تعداد در سال 1400 به 17 نفر رسید که 88 درصد افزایش داشته است.

کد خبر 9941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha