جمع آوری معتادین متجاهر برای مردم امنیت و آرامش بە همراە می‌آورد

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهرها و مراکز شلوغ برای مردم امنیت و آرامش خاطر بە همراە می‌آورد.

به گزارش کرد پرس, بهمن مرادنیا در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان در سال جاری اظهار کرد: ما با اعتیاد به عنوان موضوعی سازماندهی شده بین‌المللی مواجه هستیم، بنابراین همه باید برای مقابله با این پدیده شوم، همکاری کنیم.

وی بر لزوم دلسوزی و همکاری خانواده‌ها با دستگاه‌های مرتبط از جمله آموزش و پرورش برای مقابله با اعتیاد تاکید کرد و افزود: باید با تعامل بین خانواده‌ها، پلیس و مراکز فرهنگی، سرعت پیشرفت اعتیاد در جامعه را کنترل کرده و آسب‌ها را کاهش دهیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه بخشی از اعتیاد مربوط به سنین پایین جامعه است، ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش و کادر آموزش، باید نوجوانان و جوانان را از خطرات اعتیاد و عواقب آن آگاه کنند و نیروی انتظامی هم نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و ایجاد احساس امنیت برای مردم تلاش کند.

مرادنیا با بیان اینکه وقتی چهره شهر به خاطر حضور معتادان مناسب نباشد، مردم هم رنج می‌برند، یادآور شد: کارگروهی تشکیل شود و دستگاه‌های مرتبط در زمینه ساماندهی شهر، به ویژه سنندج برنامه‌‌ریزی کنند و ما نیز اعتبارات لازم را برای این کار تامین می‌کنیم.

وی خواستار شناسایی ساختمان‌های نیمه‌کاره دستگاه‌ها شد و بیان کرد: در صورت ابلاغ و شناسایی این ساختمان‌ها که محلی برای حضور معتادان است، بلافاصله نسبت به مسدود کردن آن اقدام می‌شود.

کد خبر 9573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha