قاچاق در کشور نباید بە نام کردستان تمام شود

سرویس کردستان - استاندار کردستان با اشارە بە ذهنیت های اشتباە موجود در کشور گفت: نباید اجازە داد کە قاچاق در کشور بە نام استان تمام شود.

بە گزارش کرد پرس, بهمن مرادنیا در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان با بیان اینکه زحمات بسیار زیادی در استان و در راستای مبارزه با قاچاق کالا کشیده می شود، اظهار کرد: همه همت و تلاش خود را باید بکار بگیریم تا ذهنیت های منفی موجود در استان و در خصوص قاچاق برخی کالاها زدوده شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در کشور توجهات را در خصوص قاچاق برخی اقلام و کالاها متوجه کردستان می کنند، افزود: مقدار قاچاقی که از کردستان ممکن انجام شود بسیار ناچیز است و نباید اجازه داد در حق استان و متولیان مبارزه با قاچاق کالا و ارز بی انصافی شود و زحماتشان نادیده گرفته شود.

استاندار کردستان انعکاس گزارش ها و فعالیت ها به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه های مرتبط را بسیار حایز اهمیت دانست و ادامه داد: جدیت در انعکاس فعالیت ها باعث می شود که اطلاعات و آمار به روز و صحیح در جامعه منتشر شود و برخی ذهنیت های منفی را برداید.

مرادنیا یادآور شد همه ما در مقابل مردم و تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز آنان مسئول هستیم و در این راه همه تلاش خود را به کار گرفته ایم.

کد خبر 9555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha