۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
پروازهای فرودگاه سنندج افزایش یافت

سرویس کردستان - مدیر فرودگاه‌های کردستان از افزایش پروازهای تهران - سنندج - تهران خبر داد و گفت: روز سه‌شنبه نیز به مجموعه پروازهای فرودگاه سنندج اضافه شد و هم اکنون در تمام روزهای هفته به جز روز جمعه پرواز انجام می‌شود.

به گزارش کُرد پرس، امیرعباس نظری‌زاده با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای افزایش پروازهای فرودگاه سنندج، اظهار کرد: براساس تقاضای سفر در روزهای سه شنبه در مسیر سنندج - تهران و بالعکس، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری مجدد پروازهای خود در این روز کرده است.

وی افزود: در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی قشم ایر و آسمان در کل روزهای هفته به جز روز جمعه پرواز دارند و در آینده با ورود پروازهای شرکت پارس ایر تعداد ۲ پرواز دیگر به مجموعه پروازهای فرودگاه سنندج افزوده خواهد شد.

مدیر فرودگاه‌های کردستان ادامه داد: در ایام نوروز امسال (یکم تا ۱۵ فروردین) در مجموع ۱۶ نشست و برخاست در فرودگاه سنندج صورت گرفت که در مجموع ۵۱۱ نفر مسافر به استان وارد و ۴۹۷ نفر خارج شدند.

نظری زاده یادآور شد: سال گذشته نیز در مجموع هفت هزار و ۲۴۹ نفر مسافر ورودی و ۶ هزار و ۷۶۱ نفر مسافر خروجی از طریق فرودگاه سنندج تردد کردند.

کد خبر 8973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha