اعضای AKP در دیاربکر برگه معافیت از مقررات منع عبور و مرور گرفته اند

سرویس ترکیه - انتشار تصویر برگه های معافیت اعضای AKP از مقررات منع عبور و مرور سراسری پیشگیری از کرونا در شهر دیاربکر خشم مردم را برانگیخت.

به گزارش کردپرس، رسانه های ترکیه با انتشار تصویری لو رفته از برگه های معافیت اعضای حزب عدالت و توسعه (AKP) از دور زدن مقررات منع عبور و مرور از طرف اعضای این حزب در دیاربکر خبر دادند.

ماجرا از آنجایی آغاز شد که تصویر برگه معافیت یک عضو AKP در صفحه فیسبوکش منتشر شد و پس از یک ساعت نیز حذف شد. محمت علی کرساچلی عضو AKP با گرفتن تصویری از برگه معافیتش آن را در تلفن همراهش بایگانی می کند. نوه او وقتی در حال بازی با تلفن همراه او بوده به اشتباه تصاویر بایگانی را در حساب فضای مجازی کرساچ که باز بوده منتشر می کند. به محض انتشار این تصویر رسانه ها و مردم به آن واکنش نشان داده و تصویر به طور وسیع بازنشر می شود. پس از آن طبق تحقیقاتی که خبرنگارها می کنند متوجه می شوند که برگه های معافیت از مقررات منع عبور و مرور به طور وسیع در دیاربکر و چند شهر دیگر به اعضای AKP داده شده است. این موضوع واکنش و خشم مردم را در ترکیه بر انگیخته است.

وزارت کشور نیز امروز با انتشار اطلاعیه ای خبر از باطل شدن برگه های معافیت موجود تا ساعت 24 روز یکشنبه 2 می داد. بر اساس این اطلاعیه افرادی که برای ادامه فعالیت شان نیاز به برگه معافیت دارند باید با ثبت نام در سامانه دولت الکترونیک ترکیه به صورت رسمی برای اخذ آن درخواست بدهند.

کد خبر 8925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha