عضو ارشد حزب دمکرات کردستان: پ.ک.ک شنگال را اشغال کرده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو ارشد حزب دمکرات و عضو سابق فراکسیون این حزب در مجلس عراق با اشاره به اینکه توطئه ای علیه شنگال در جریان است تأکید کرد پ.ک.ک همچنان در شنگال حضور دارد و این شهر را به اشغال درآورده است.

به گزارش کرد پرس به نقل از السومریه نیوز، "ماجد شنگالی" در این باره گفت: همه اظهارات برخی از سیاستمداران و مقامات نظامی درباره خروج نیروهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) از شنگال، عاری از صحت است.

شنگالی افزود: اوضاع شنگال بسیار خطرناک است و هرکسی که درباره آن، اظهارنظر می کند باید با واقع بینی و شفافیت اعلام کند که نیروهای مذکور با خروج از شنگال مخالفت می کنند و کنترل این شهر را به طور کامل در اختیار دارند و آن را به اشغال درآورده اند و قانون و دولت عراق، هیچ گونه سلطه ای بر این شهر ندارند.

عضو ارشد حزب دمکرات خاطرنشان کرد: آنچه در شنگال جریان دارد فقط استقرار مجدد نیروها و تغییر پوشش آنها و جابجایی مقرهای نظامی آنها در داخل شهر و ارتفاعات آن است و هر گونه تلاشی برای گمراه سازی و مخفی نگه داشتن این حقیقت، نشانه واضحی بر وجود توطئه ای با مشارکت برخی جریانات داخلی و خارجی علیه این شهر و اهالی آن است.

ماجد شنگالی همچنین گفت: فرماندار شنگال و سرپرستان بخشداریهای قحطانیه و سنون، از سوی پ.ک.ک و با حمایت برخی جریانات داخلی منصوب شده اند و فاقد مشروعیت هستند.

کد خبر 7808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha