یک هیئت بلند پایه از حزب دموکراتیک خلق ها بعد از دو سال به کردستان عراق سفر می کند

سرویس ترکیه - یک هیئت بلند پایه از حزب دموکراتیک خلق ها به ریاست پروین بولدان، رئیس مشترک کنونی حزب، بعد از دو سال در یک سفر دو روزه برای دیدارهای رسمی به اقلیم کردستان عراق سفر می کند.

به گزارش کردپرس، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت رسمی حزب دموکراتیک خلق ها، یک هیئت بلند پایه از این حزب به ریاست پروین بولدان، رئیس مشترک کنونی حزب بعد از دو سال در یک سفر دو روزه برای دیدارهای رسمی به اقلیم کردستان عراق سفر می کند.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این هیئت ابتدا با مسعود بارزانی، رئیس حزب دموکرات کردستان عراق و نیچروان بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق دیدار کرده و با نمایندگان احزاب سیاسی و تشکل های مدنی مختلف نیز دیدار خواهند کرد. اصلی ترین موضوع در دیدارهای رسمی هیئت حزب دموکراتیک خلق ها در اقلیم کردستان عراق اتحاد کردها اعلام شده است.

در این سفر فلکناز اوچه نماینده دیاربکر، عثمان بایدمیر نماینده شانلی اورفا، امام تاشچیعر نماینده دیاربکر، بردان اوزترک نماینده آگری و زینب بوغا عضو شورای مرکزی حزب دموکراتیک خلق ها بولدان را همراهی خواهند کرد.

لازم به ذکر است، آخرین بار حزب دموکراتیک خلق ها دو سال پیش با ریاست صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک وقت حزب دموکراتیک خلق ها در سپتامبر 2016 از اقلیم کردستان عراق دیدار کرده بود.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 56567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha