<span dir="RTL" lang="FA" style="font-family:"Tahoma","sans-serif"; font-size:11pt; line-height:115%; margin:0px"><font color="#000000">سرویس کردستان _ فرماندار شهرستان مریوان از بازگشایی مرزخانم شیخان با هدف انتقال بارهای ان طرف مرز به داخل شهرستان مریوان خبر داد.</font>

محمد شفیعی در جلسه با صاحبان و بازرگانان مریوان که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد : با توجه به رایزنی های صورت گرفته و تلاش شبانه روزی مسئولین استانی مرزخانم شیخان با هدف انتقال بارهای آنطرف مرز به داخل کشور، این مرز بازگشایی شده است.

شفیعی تصریح کرد : مرزکوله بری خانم شیخان مریوان از یک ماه گذشته بدلایلی بسته شده بود که با تلاش و پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولین استانی و شهرستانی از اولین روز سال جدید بازگشایی می شود.

فرماندار شهرستان مریوان بیان کرد : این مرز به صورت دائم بازگشایی می شود اما بنابر طبق دستورالعمل جدید هیئت دولت تمامی افرادی که بار و محموله تجاری در آنطرف مرز دارند می توانند از اولین روز فروردین ماه سال جدید تا 15 بروردین کالاهای خود را وارد کشور کنند و از تاریخ مذکور بنابرطبق دستورالعمل جدید هیئت دولت اجرایی می گردد.

محمد شفیعی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین استانی، نماینده مجلس و نماینده خبرگان رهبری جهت پیگیری این موضوع افزود : امید است که از فردا اهالی روستاه های بخش سرشیو مریوان نیز از این موقعیت جدید استفاده کنند.

لازم به ذکر است که بیش از ۸۰ هزار بار آن طرف مرز در انتظار ورود به مریوان است که در صورت این اتفاق بازار مریوان رونق خواهد گرفت.

کد خبر 55905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha