400 طرح در کارگروه زیربنایی کردستان تعیین تکلیف شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: سال گذشته ۴۰۰ طرح در کارگروه زیربنایی استان بدون اینکه مورد بررسی قرار گیرد مانده بود که امسال این تعداد طرح تعیین تکلیف شد.

به گزارش کرد پرس، ارسلان ازهاری در دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی کردستان، گفت: با توجه به اینکه مرزهای استان از بعد بازارچه ای خارج شده است نیاز به تدوین سندی در راستای توسعه صادرات داریم.

وی افزود: براساس الگوی تعریف شده، دستگاه های اجرایی پروژه هایی نیمه تمامی که امکان تکمیل آنها تا پایان سال مالی جاری وجود دارد را اعلام کنند تا تخصیص اعتبار آنها داده شود.

استاندار کردستان نیز در این جلسه در ارتباط با ایجاد مجتمع چند منظوره رفاهی و اقتصادی و تبدیل این مرکز به یک مرکز مهارت آموزی در سنندج، اظهار کرد: مزیت این کار این است که بستری برای عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست فراهم خواهد شد بنابراین وجود مجتمع رفاهی و اقتصادی در حاشیه شهر سنندج ضروری است.

اسماعیل زارعی کوشا ادامه داد: ملک مربوط به شرکت غله برای اجرای طرح مجتمع چندمنظوره مشخص شده است و انتظار می رود بعد از طی فرایند قانونی، به این طرح اختصاص یابد.

وی بر مشخص شدن نحوه مشارکت و منبع تامین اعتبار اجرای این طرح تاکید کرد و یادآور شد: این ملک نماد بی توجهی اداره میراث فرهنگی استان در طول سالیان گذشته است.

کد خبر 44038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha