۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
فرماندار جدید بوکان معرفی شد

سرویس آذربایجان غربی- خشایار صنعتی معاون فرمانداری ویژه مهاباد به عنوان سرپرست فرمانداری بوکان معارفه شد.

به گزارش کردپرس، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در آیین تکریم و معارفه فرماندار بوکان با اشاره به نگاه جهادی و انقلابی رییس جمهور و همچنین مقام عالی استان گفت: مدیران هم باید این‌چنین تفکری داشته باشند و بر همین اساس عمل کنند تا بتوانیم بر مشکلات موجود غلبه کنیم.

رضا ابراهیمی اضافه کرد: دشمن اکنون با تمام توان به جنگ انقلاب آماده، پس این وظیفه ما است که با تمام امکانات و قدرت، نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمنان در برابر اراده مردم ایران ضعیف هستند، ادامه داد: ما باید همیشه آماده خدمت‌گزاری به مردم و هم باید مسلح به جهاد تبیین باشیم و گفت و گو با جوانان را جزء مهمترین برنامه های خود قرار دهیم.

در این آیین خشایار صنعتی به عنوان سرپرست فرمانداری بوکان معرفی و از خدمات باباخان اسکندری فرماندار پیشین این شهر قدردانی شد.

خشایار صنعتی دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی است؛ بخشداری نمشیر بانه و بخش مرکزی مهاباد، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه مهاباد از سمت های پیشین صنعتی است.

قبل از خشایار صنعتی، باباخان اسکندری از آذر ماه سال گذشته تاکنون فرماندار بوکان بود او هم امروز به عنوان فرماندار جدید سردشت منصوب شد.

کد خبر 44009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha