مشکل نظام اداری کشور عدم پاسخگویی به موقع مسئولان است

سرویس آذربایجان غربی- نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه مشکل نظام اداری کشور، عدم پاسخگویی به موقع مسئولان است، از رئیس جمهور خواست تا به این موضوع ورود کند.

به گزارش کردپرس از خانه ملت، سید سلمان ذاکر در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه مشکل نظام اداری کشور، عدم پاسخگویی به موقع مسئولان است، گفت: اگر بخواهیم رضایتمندی مردم را از نظام اداری کشور داشته باشیم و به موقع و به سرعت و با کیفیت در خدمت مردم باشیم و دسترسی آسان مسئولان برای مردم را داشته باشیم.

او تاکد کرد: باید جلسات تودیع و معارفه، کمیسیون ها و شوراها و هر برنامه دیگری را از زمان وقت اداری به بعدازظهر موکول کنیم.

نماینده ارومیه در مجلس ادامه داد: چرا باید مردم برای 3 دقیقه ملاقات با یک مقام مسئول، 3 ساعت معطل بمانند؟ مردم از جلسات، شوراها و کمیسیون ها خسته شده اند، چرا که دفترداران آنها را سرگردان می کنند که در اینجا می طلبد که مسئولان مربوطه به پاسخگویی برخیزند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: آقای رئیس جمهور؛ مشکل در رابطه با مسئولان تراز اول کشور نیست، بلکه مشکل عدم پاسخگویی مسئولان رده های چندم است که باید آنها را دریابید، چرا که مردم از این وضعیت گلایه مند هستند/.

کد خبر 43908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha