فعالیت نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در سنندج تا ۲۶ اسفند

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با حضور ۶ استان کشور از امروز پنجشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان در سنندج برپا شد.

به گزارش کرد پرس، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با هدف تنظیم بازار و تعدیل قیمت برخی از کالاهای ضروری و ایجاد بازار رقابتی در راستای افزایش کیفیت کالاها برپا شده است.

بختیار خلیقی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۴۰ غرفه برپا شده است، افزود: بیشتر این غرفه ها مربوط به عرضه خواروبار، شیرینی، خشکبار، پوشاک، کیف و کفش و وسایل تزیینی است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه استان های کردستان، کرمانشاه، تهران، آذربایجان غربی، اصفهان و همدان حضور دارند، اظهار کرد: بجر کردستان غرفه های استان های دیگر بیشتر مربوط به عرضه سوغات آنها است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در این نمایشگاه ماهی، مرغ و گوشت گرم با قیمت کمتر از بازار و همچنین مرغ منجمد عرضه شده است.

خلیقی با بیان اینکه برنج و شکر یارانه ای هم در این نمایشگاه عرضه شده است، یادآور شد: ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از سوی غرفه داران اعمال شده است.

وی بیان کرد: چند واحد تولیدی شامل تولید کننده پودر دستی و لباسشویی، فرآوری زیتون، تن ماهی و شرکت پخش لبنیات هم در این نمایشگاه حضور دارند و محصولاتشان را عرضه می کنند.

گفتنی است نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا از امروز ۱۸ اسفند برپا شده و تا ۲۶ همین ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار پذیرای بازدید علاقه مندان است.

کد خبر 43876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha