مشکلی در تأمین سوخت جایگاه های کردستان در ایام نوروز وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: هیچ گونه مشکل و نگرانی برای تأمین سوخت ایام نوروز در جایگاه های سطح استان نداریم.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی از آغاز طرح پایش، کنترل و نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت به صورت شبانه روزی در استان خبر داد و گفت: این طرح با عنوان گشت نوروزی به صورت شبانه روزی اجرا و تا پایان تعطیلات نوروز ی ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در قالب این طرح تمام سامانه، تلمبه و کمی و کیفی جایگاه های عرضه سوخت بنزین و گاز در استان کردستان رصد می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اینکه 100 دستگاه نفتکش و 90 جایگاه عرضه سوخت در سطح استان عملیات خدمت رسانی به مردم را انجام داده و در تمام جایگاه ها بازرسان جهت جلوگیری از هر گونه تخلف و پاسخگویی به درخواست های مردمی حضور دارند، افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا قاچاقی، بلافاصله برابر قانون برخورد می شود.

نوکانی با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز، ادامه داد: امسال نیز هیچ گونه مشکل و نگرانی برای تأمین سوخت ایام نوروز در جایگاه های عرضه سوخت در استان کردستان نداریم.

وی یادآور شد: در فصل زمستان امسال نیز به رغم سرمای شدید حاکم بر هوای استان، هیچ مشکلی در عضه سوخت در جایگاه ها و سوخت رسانی به مناطق مختلف کردستان نداشتیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به ضرورت توزیع مطلوب سوخت رسانی، داشتن کارت هوشمند سوخت را ضروری دانست و بیان کرد: رانندگان در هنگام سوختگیری در جایگاه های عرضه سوخت از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

کد خبر 43836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha