واگذاری ۱۰۴۲ اشتراک گاز رایگان به مددجویان کردستانی

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۴۲ اشتراک گاز به صورت رایگان به مشترکان تحت حمایت کمیته‌ امداد امام(ره) و بهزیستی واگذار شده است.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله‌گری با بیان اینکه به مددجویان کمیته‌امداد امام(ره) و بهزیستی، یک بار امتیاز رایگان اشتراک پذیری واگذار می‌شود، گفت: کسانی که قادر به پرداخت هزینه انشعاب گاز نیستند با ارائه معرفی‌نامه از سوی بهزیستی و کمیته امداد، می‌توانند اشتراک رایگان دریافت کنند.

وی اظهار کرد: امسال ۲۰ هزار مشترک جدید گاز در استان جذب شد، ضمن اینکه سرانه نصب انشعاب هر خانوار کردستانی ۴۵ میلیون تومان است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان افزود: در سفر رئیس جمهور به استان، پنج میلیارد تومان اعتبار برای لوله‌کشی رایگان گاز داخل منزل مددجویان و محرومان اختصاص یافت که ۸۳۳ خانوار برای این طرح در نظر گرفته است.

فعله‌گری سقف هزینه لوله کشی رایگان برای مشترکان محروم و مددجو را ۶ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: بعد از سفر رئیس‌جمهور، بخش عمده‌ای از لوله‌کشی رایگان خانوارهای مدنظر، انجام شد.

وی یادآور شد: همچنین ۶ هزار دستگاه بخاری هوشمند کم‌مصرف به مشترکان مددجو و پرمصرف اختصاص یافته است که تاکنون ۲ هزار دستگاه آن خریداری شده است.

کد خبر 43766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha